Sewaan barang

11 January 2011

11.1.11

uihhh..cun nya tarikh..senang nak engat neh...tarikh antara aku akan engat. tarikh doktor sah kan aku mengidap hyperthyroid. sedih gak tapi redooo..


 bapa kali tah kena cucuk. sampai lebam. ada satu kali tu si jururawat lelaki tu x jumpa blood vessel makad die tarik cucuk tarik cucuk. ngeri aku tengok macam cucuk ayam je kan huwaa


biasa tak bedarah. tapi kali ni gila banyak darah abeh baju aku


sedikit kegembiraan harus di selitkan setelah dikhabarkan berita sedih


nah. makan sepanjang hayat





kalau bab masak basuh pggan kemas umah lipa kain angkat kain terus lemah je badan. bila orang ajak pegi mid, shopping main boling..wah laju je

4 comments:

  1. farae! uik. sakit apa kah. aku try google. sejak bila nih(tanda soal) T_T sabaq ye.. (part enter ngan tanda soal laptp dah rosak.)

    ReplyDelete
  2. hahaha. boleh tnda soal je rosak. hidup ko mmg intresting

    ReplyDelete
  3. farae..moga2 semua selamat...sabar ye babe...

    ReplyDelete
  4. i will!tq :).takdak pa kot..hehe

    ReplyDelete

terima kasih daun kelapa